понеділок, 22 червня 2009 р.

Мережева педагогіка

Діяльність і мислення людей завжди опосередковані інструментами й об’єктами. Будь-яка діяльність завжди пов’язана з використанням засобів діяльності й матеріальних об’єктів. У випадку мережевої педагогіки таким інструментом виступають електронні комунікації, мережа Інтернет. У працях відомого американського педагога Уелмана мережева педагогіка сприймається як звичана педагогіка, тільки реалізована з безпосереднім використанням або навіть всередині електронних комунікацій.
Однією із задач, що стоять сьогодні перед освітою є підготовка учнів, майбутніх фахівців до життя в інформаційному суспільстві. В сучасних умовах розвитку і широкого застосування комп’ютерної техніки випускники шкіл, і в першу чергу вчителі інформатики, повинні бути здатні самостійно шукати засоби раціонального вирішення проблем за допомогою сучасних технологій, грамотно працювати з інформацією і використовувати інформаційні технології.
Саме мережева педагогіка як навчально-виховна діяльність за допомогою електронних комунікацій, мережі Інтернет, мережевих спільнот, та як наука, яка вивчає закономірності здійснення такої діяльності, сприяє виконанню таких задач, адаптації системи освіти до вимог сучасного інформаційного суспільства.

Немає коментарів:

Дописати коментар